söndag, september 02, 2007

You were always on my mind

Sitter här med mjölk i kaffet!!!!
Japp. Jag har mjölk i kaffet, detta trots att det är belagt med dödsstraff. Så kan det gå. Fast jag brukar ente dricka kaffe efter kl tre så därför GILLS DET INTE.

Idag har jag gjort en hel del saker, dock ej ICA. Lite depp o bomma en sönda, men men

Kronan på päramoset var dock ett besök på den lokala pizzan Atlantic. Beställde en utan bea.
När vi skulle betala dök familjen bra upp. Dom hade i historien levt mkt bra ety de var smällfeta allihop. Radion spelade Elvis och plötsligt började modern sjunga med med hög falsk stämma.

NU har jag upplevt allt.

Atlantic är för övrigt ett bra ställe. De har 155 sittplatser, tror jag om man räknar utomhus å. Jag har som mest sett sju pers där samtidigt. De har en service av sann östtysk anda. Ofta på den tiden saknade Stefan o jag satt där på söndan kunde det ta typ en timme o få en bira de tre meterna från baren. Det var ju bowling på tevin. Pizzorna smakar salt, dock ganska goda ändå om man har ett badkar vatten bredvid. Resten av maten vetefan. Ofta beställer folk plankor med extra bea på. Man kan även ta hem en planka, den får man lämna tebaka sen
Jag har länge funderat på o beställa hem en planka o sen VÄGRA lämna tebaka den. Ska ha plankan med bean bredvid grodan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp kaffe med mjölk serru!

Anonym sa...

Massa bakterier i de plankorna. Djurbassilusker. Atlantic var riktigt hett på 80-talet. Vet också att en pizzabagare har haft sex på bakbordet. På 80-talet så klart ... när det var hett.