måndag, september 03, 2007

Upp till kamp. Birro tevis valium

Hade jag spelat in första avsnittet av Upp till kamp på video hade jag trott att jag spelade upp skiten på slow motion.
Här har man längtat efter denna seri o vad fick man. Fikon.
Dessutom tycker jag att ganska mkt är stulet från B Augusts Zappa och fortsättningen Tro Hop og Kaerlighed. Dock är det UNDERBART bra filmer, det här är skit
mogadonpumpat till max

Citerar Sillmannen Orkade inte se skiten. Borgare ska inte göra teve.

Pretto is the new black, men detta va ente pretto, detta va skit.
Nästan värre än dravlet om Arbetarklassens sista hjältar med han persbrandt, o det sög multi.

Jevvla statarballe.

Bjuder på litta citat
Har du gåtto blivit kär
Usa är bäst
Arbetarklassen lider

Som sagt Statarballe

2 kommentarer:

Konungen sa...

o ja kör puttenuttet här
den viktiga människan älskar plötsligt i vinslöv
jag är inte förvånad, men glad

Anonym sa...

Rollin' rollin' rollin'!!!