fredag, september 28, 2007

TVÅ DETALJER I LIVET JAG VILL GLÖMMA




Jag är ju socionom, jag har gått på socialhögskolan i Lund. Där hade jag Helene Lahti som lärare, även om lärare är ett starkt ord. Mer person, eller person är kanske ett allt för starkt ord
Jag hade henne sista terminen, hennes blöta dröm var SAMHÄLLSARBETE, gärna med näbbstövlar o 70-talsstuk. Dummare än en gråsten är ett epitet som passar få, men här är det klockrent.
Bara man kramas o röstar på VPK blir allt bra.

Jag har som stående schema varje gång jag är i Lund att kissa på den jevvla skolan. Kissa är det minsta jag kan göra för att hämnas tre o ett halvt års helvete.

Helene, minns du när du skällde ut mig, eller snarare minns du alla gånger du skällde ut mig, o minns du allt du upplevde

Minns du att du talade om Alf Ronnby.
vet du att alf ronnby e en idiot
Puss pårej
o vet du, inte för att du läser detta, om du kan läsa. Jag är massa lycklig numera. O jag kan åka till Alfta som du gillade så starkt när jag vill, men dte vill jag ente

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Bra. Fridens.

Anonym sa...

Gamla lärare ska hållas i Herrans tukt och förmaning så de inte sticker upp.