lördag, september 01, 2007

Råslätt

Ring så spelar vi LIVE i Råslätt, inkl en st förståndshandikappad.
Bra
Jag har vart i Råslätt, sveriges fulaste förort. Orminge, ingen höjdare, kvarteren runt Disponentgatan ingen höjdare, Hageby, nä
men Råslätt
Fy bubblan

Så klart bodde Joacim där när han flydde Skåne 2001, han kom dit, ringde o sa upp lägisen, packade ente upp
En frejda tog jag tåget till Jönping, jag blev utskälld av en konduktör på de kristna alternativet till Pågatågen
Vi somnade
Vi flytta all hans skit till Öxnehaga, Öxnehaga var illa de å.
Sen åkte jag hem, med ett knä som var ur led
På tåget hem grät jag av lycka för ja skulle till söderköping
De ger perspektiv

O nu e de krysset
Stort just idag eftersom Linn ska tjusas av mina enorma kunskaper.
Sen att jag föll på Mozart direkt e ju skit samma
Men de känns som jag har mkt att bevisa

O så ska vi köpa saker ida. Det är det stora testet, jag brukar bli skitsur bara jag ser en affär.
O det har jag ente berättat än

Inga kommentarer: