söndag, september 30, 2007

Nu är gränsen nådd

Japp kamrater. Ikväll begav jag mig åt Bonden till för o kolla in Ollonbloggens Konung JP o hanses Bullegrims. Vi gjorde pizza innan. Vi gick dit, de va inge folk, men engstrand var där
Plötsligt ville jag gå på toaletten
Linn följde med.
Då kom vakten Åke, ety Linn hade en klunk öl kvar i sin flaksa
Han stoppade henne, vi vägra
Då typ skrek han
NU ÄR GRÄNSEN NÅDD
Jag tog ett foto så klart
det blev ingen blixt'Allt va pinigt
Bullegrims förstärkta med Märten Lärka o en viss Sonny Bonnet va skitbra
Men gränsen va nådd
så vi gick hem

Fet-åke

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU har glömt mig

Anonym sa...

Jag glömmer dig inte edward
Jag är bara för happy för o höra va mig

Anonym sa...

Åke har magplatta, han är nämligen rädd för knivar i byn.

Anonym sa...

fan också, nu måste jag tänka om ju