torsdag, september 06, 2007

Nu är det illa


Linn är bäst, men att hon är så bäst att hennes uppenbarelse fått mig att missa att Sveriges bästaste författare släpper en ny bok om a-gruppen är ju skrämmande.
Förra boken satt jag o räknade ner dagarna innan den kom, den va så där btw.
Men denna. Helt off ju, har missat. Såg i Sanningens tidskrift aftonbladet i söndags att den kommit.
Med lite tur ligger den i brevisen ida. Fast jag har ju ente ens läst ut Virdborg, men böckerna finns välan kvar.
Idag kan jag meddela att jag lärt praktikanten att skriva handlingsplan, han är tveksam tilla tt börja röka, men det ska nog gå. Snart ska jag lära honom lite till. Sen får man gå hem

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar också. Arnes böcker är bra, men man glömmer dem snabbt som tusan. Jag kommer inte ihåg ett smack från den förra boken men minns att jag var i extas när jag läste den.

Konungen sa...

har för mig den va ganska tveksam, sexgrejer o sånt

Anonym sa...

Jan Mårtenson har också släppt en ny bok. Om Kungliga Djurgården. *kräks*