onsdag, september 19, 2007

Mördarmohikanen



Mohammed var full som ett jävla svin.
Han hade druckit tio liter vin.

O vad har Stockholms Negrers gamla hit med dagens blog o göra? jo det är så här.

Praktikanten o jag begav oss åt gävle till, efter att ha möblerat om Marias rum, för att förhandla litta i rätten.
Det gick bra.

Sen träffade vi Fjärilen, aka, CSN-Lakejen, aka Joacim, en gammal kär kamrat från förr. Precis som Mohammed från Vårbyskolan.

Vi tog en lunch där Praktikanten beställde pizza med bea, det gjorde ente vi.

Sen var det snack om förr, o kamraterna, vad dom gjort o framförallt inte gjort. Vi dryftade lägisen i Lund, vi dryftade 199X, det svarta året dolt i alkohol, vi dryftade livet. Sen prata vi jbb, Joacims Linda är gammal kollega till mig.

Praktikanten lärde sig nog att socialt arbete är enklare i Ovanåker än i Malme.
Sen visade jag kort på Linn o han på det nya barnet Alcander o hans Amadea är snart sex bast o tiden bara springer och man är gammal och det gör inget för det är härligt det där mysteriet som kallas livet

O Diplomsnygg-Erik Lindh fyller GUBBE ida.
Kram på dig o HÖG FEMMA

8 kommentarer:

Anonym sa...

He he...

Anonym sa...

Och CSN-mannen har fortfarande inget hår...

Anonym sa...

Jag räds inte dig skäggiga mardröm från BOLLNÄS

Anonym sa...

Appropå vad tiden går, en spaning bara........ Nu har du både taklampa och gardiner de dröjer inte länge nu förrän vi får se dej i polotröja, manchesterkavaj och snygga svarta brallor.....jabara säger de jag har alltid rätt

Anonym sa...

Jag har en polotröja monica
den använder jag som maskburk när jag fiskar

Anonym sa...

Jag upprepar..."kommer aldrig nårra gardiner i mitt hus" jo jo ja säger bara POLOTRÖJA MANCHESTERKAVAJ !!

Anonym sa...

hörrödu, gubbe fyller man väl när man fyllar 25?

Anonym sa...

Polotröja och manchesterkavaj åt Gnidkungen!!!