söndag, september 23, 2007

Jag är PY BÄCKMAN

Jag lever jag lever så enkelt o sant, så skaldade Py
Givetvis kan hon se in i framtiden o skrev denna med mitt tandläkarbesök i åtanke redan 1985.
Jag gick dit igår, akut, tanden var grymt av man såg liksom lite hål o en spets av tand, det var smärta, det var lebenssmertz, jag är grymt äckligt rädd för alla i vita rockar, o mest dentister.
Jag litar inte på en yrkeskår bestående av Alice Timander o Dr Alban.

Linn tvinga dit mig, jag träffade en snäll ung man som behandlade mig som det barn jag är. O han förklarade allt. Jag fan älskar honom. Ska beställa en tid till.

O en bil ska köpas.
Men ingen elvisp.
INGEN JEVVLA ELVISP ska in i mitt liv
Om inte... kanske dåra...
Man vet ju aldrig.

Tua o Linn har klarat en helg ihop. Det gick åt mkt godis.
Mkt foundation dåra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde skaffa en Ford, Jonte. Ford är crazy.

Anonym sa...

tror de blir en ford
/J
När ska du fånga bösset i kävlinge dåra
nu i veckan?