söndag, september 02, 2007

Ge mig en full neger

Tevi tre startar ikväll sin nya höstsatsning, Ensam mamma söker...
Som bonde söker fru fast kanske än mer dumt o än mer oetiskt. Tanken är att tre ensamma mammor ska träffa en man.
Torsk på Talinn fast på riktigt.
Det mest märkliga är att två av mammorna är helt normala, förutom deras narcissistiska behov av att synas o deras sadistiska ådra gällande att hänga ut sina barn i tevi, men ändå. Den tredje mamman Lenita är bindgalen.
Lenita bjuder in 14 killar med ölmage o tribals på midsommarfest på campingplats med dansband. Bäst är den OBLIGATORISKA negern, alla har en neger. Lenitas neger är asfull. Lite kul. Sen dansar dom dansband o jag karvar med kniven i magen.
Blond normal mamma har ett urval neandertalare, hon låter barnen välja.
Mörk normal mamma visar sig vara onormal ety hon väljer konstigt.
LENITA fick inte välja denna vecka, hoppas hon tar negern. På ålandskryssning, kan bara bli bra det

4 kommentarer:

Anonym sa...

Därför tittar jag sällan på tv. Fridens.

Anonym sa...

Därför har jag inte ens nån TV. Fridens.

Anonym sa...

Därför älskar jag teve. Fridens.

Anonym sa...

Därför har jag ett förhållande med tv. Fridens.