fredag, september 21, 2007

Fredag med ett styck barn



Gud kom till mig i natt. Han sade

DET ÄR ALLIANSENS FEL

Det är alliansens fel att det blåser
Det är alliansens fel att folk mår dåligt
Det är alliansens fel att jag har en känsla av tomhet i magen då jag tar del av samhällets vidrigheter

Det är alliansens fel när allt rämnar för de mest otrygga
Det är alliansens fel när dom mest utsatta dör
Det är alliansens fel att ingen bryr sig
Det är alliansens fel att det svarta tar över
Det är alliansens fel att folk spottar på uteliggarna

Det är alliansens fel. Allting

Det hade vart enkelt. Men blåsten är inte alliansens fel, allt annat dock.

Ska bli bra att Tua o Linn får mötas, går det dåligt är det alliansens fel. Men det gör det inte.
O vi ska köpa en visp
Fast INGEN jevvla elvisp.
Folk som har elvisp är borgare o stöder med automatik alliansen o allt är alliansens fel

Jag står o tänker på att jag har fått mer pengar
För dom pengarna köper jag skit
dom pengarna är egentligen nån annans
jag har stulit dom
det är alliansens fel

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns ett ord för detta; OMSTÄNDIGHETSSTYRD.
Mitt råd e sluta med de.

De e ju ditt eget fel att du har ont i magen så klart, ät bättre!

Anonym sa...

Hahaha, Moren är brutalt rättfram... Fridens.

Anonym sa...

Kan meddela att J äter mycket bra fast de ser ut som han inte ätit nåt alls på ett par år. Men håll honom borta från kaffet!

Konungen sa...

Jag äter massa nyttigt o massa godis

Sonny Bonnet sa...

johannes smygäter pizza med bea (men säg det till ingen)

Anonym sa...

gör ja ju ente
ente alls
ente ett dug me bea on my pizza i tell you

Anonym sa...

Idag sågar t.o.m. liberala GT alliansens politik. Dock inte ett ord om nån av folkpartisterna i regeringen, förstås. Det är bara moderaterna de ger sig på.

Anonym sa...

tua är fin

Konungen sa...

Tua är finast
O linn å

Anonym sa...

"Jag står o tänker på att jag har fått mer pengar
För dom pengarna köper jag skit
dom pengarna är egentligen nån annans
jag har stulit dom
det är alliansens fel" ja, så känner jag med...