måndag, september 03, 2007

Edsbyn: tankar och känslor

Jag gick hem från jobbet. Låste upp dörren, fast den va olåst Linn hade glömt o låsa. Tokigt!!! Sen drack jag ett glas saft =D Gött.
Sen var det ICA. Vi köpte fika till kvällen. Köpade tre strumpor. Sen köpte vi korv. efter det tog jag fram läsk, men jag ändrade mig. Det var lite pinsamt. Jag fick ställa tillbaka den. Linn skratade mycket.
Tidningarna är alltid kul att kolla in, nya banjonytt hade kommit, modespecialen. jag ska köpa en tröja, det är min drömm tröjja. svart med vita ränder. som en polka gris.

nu har vi just ätit. Mums. Det var makkaroner med grillad kykkling. Linn tog extra grillkrydda på makkaronerna. Det är gott säjer hon. Jag är mer tveksamm. Men ketchup är a och o. Givetvis euroshopper, inte icas egen. fast ica har goda egna saker. o bra reklam, jag skrattar alltid nu när det är den gammla tanten som raggar på stig. tihi. LoL.
Det rä så bra att euroshopper finns. billigt o fina grejjer.
Linn ska beställa smykken från Pennthouse, det är snyggare än plajjboys kollekschon, men den är fin den oxå.
Nu väntar jag bara på kaffe, det är gott efter maten. Linn envisas med snabkaffe, det är gått det oxå. Till det en negerbolle. Jag fattar inte att man inte får säga negerbolle. Man säger ju neger om dom som kommer från afrika ju :-)

Ikväll är det en ny serje på femman, men linn vill se topp model igen, tycker det var bra förra veckan, men ingen sticker ut. Dom har så tråkiga kläder. Men Tyrah är guld

Nu känner jag att det dofftar kaffe. Så skål
Dags att surrfa vidare

Kramiz Johanes

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nina Hemmingsson, men nästan...

Konungen sa...

hon e en skånegräbba hon å
fast hon inte bor där o inte e född där

Anonym sa...

en släng fortissyndromet... fett coolt !