söndag, september 16, 2007

Del tre av Ensam mamma söker

GRYMT BESVIKEN

Stigson som dök upp söndersupen förra veckan hoppade av.
Lenita var ente alls i fokus, trots att hon CAMPADE med fem fula idioter. Jag menar det hade bara vart att ge dom sprit ju

Blonda mamman var veckans höjdare. Dels när ? från Lagan 35 år gammal o klockrent lik Jimmy Sommerville berätta hur snygg han va o sen erbjöd henne en HELKROPPSMASSAGE.
Sen var det nice på Möja när han från Sölvesborg, han har ju vart ett ljus hela tiden, uttryckte sin kärlek till henne. Det var liksom SÅÅÅÅÅ jobbigt pinsamt. O när han sen höll om henne o liksom klappade maniskt på hennes rygg, då fick jag spy lite

Mörkhåriga med nya tuttarna var skettrist denna veckan oxå. Inte ens hennes white trashsminkning roar längre

MEN NÄSTA VECKA MÅSTE DE VA MER LENITA

6 kommentarer:

P. sa...

Du borde ha varit med och skakat lite mattor. Eller kanske tankat en bil i småland. Näsblod och kräkkaskader är som moderaterna, tufft.

(då jag inte har några kanaler på vischan vet jag naturligtvis inte vad det är för program du tittar på, men det känns som du Johannes)

Anonym sa...

Småland???
Vad gör du i skogens landskap Pi?
är han nyttig för dig den där killen?
Verkar ju så!
Småland?!?!


ensam mamma söker är det bästa som nånsin gått på tevin, tar förnedringen till en helt ny nivå

Jag sa...

Jag syftade ju på dina eskapader i småland, inte någon annans. Det har varit väldigt lite kräkkaskader och näsblod både i skåne och småland sen du flyttade. Och i norrland har ni ju granris att stoppa sånt med. Alles gut.

Anonym sa...

AHA
Ja jag talade om denna semester senast igår
det var en del blod de var det
Pyss på dig

Marcus från Norje! sa...

Hahaha....undra hur du skulle göra dig själv i tv, lätt o få en uppfattning självklart men när man inte vet eller får se sanningen då ska man kanske vara lite försiktig i sina uttalanden.

En som var med........!e

Konungen sa...

Jag hade gärna vart med dock
jag hade utklassat tidaholmstony