torsdag, augusti 23, 2007

Senegal Fastfood

SKJUT DOM
Ska fan hem o röka ner dig.
Som rökare är man van att bli föraktad, det finns något i ökningen som väcker moralen i kreti o pleti, Kretinerna tror de är bättre människor än jag. De äter sin jevvla halvfabricerade mat, kör sina fula bilar, lever sina meningslösa liv.
Men jo då, dom är högre stående, för dom röker minsann inte.

Smokepeace fanns förr.
Nu e det SMOKEWAR

Jag ska röka söndre er. Jag ska utsätta er för så jevvla mkt passiv rök att ni blir abstinenta utan den.
Ni är ingenting, ingenting mer än meningslös utfyllnad i ett universum som egentligen föräktar er, men det förstår ni inte

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har det här nåt med fikarasten att göra?

Anonym sa...

NEJ BABY

Anonym sa...

Jag tycker du missar nått allvarligare mitt i din ilska, grannen i fråga är advokat. Inte svårt att se hur han styrt upp dedär till sin fördel. Vad har hon att sätta emot? Vidrigt maktmissbruk.
http://www.aftonbladet.se/malmolund/article410966.ab

Jaja.Fridens.

Anonym sa...

Maktmissbruk var ordet. Rökfridens.