fredag, augusti 17, 2007

Rendez vous i Rio

Köpte in I Manegen Med Glenn Killing nyssens. Serien då från 92.
Fortfarande genialiskt. Vansinnigt roligt.
Thurston Moore har Bandhagens slappaste handslag.

O det fick mig att tänka på Lustans Lakejer. Så bra dom trots allt va om man sållar bort 80% av deras katalog ety det sög. men resten

O nej jag har inte alls tråkigt, hur kna man tro det
Mkt hellre här än i Köping ju
Mkt hellre här en en lunch med nån bra

Typ så
Men skönt med helg
KUKVECKA
Svårt med fokus, svårt o orka. Nästa blir bätter
Det är jag ganska säker på.
Om

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sång om syrsor! Vadå 80%? dom var bland dom bästa. Dom kunde svept över landet i en revival av sällan skådat slag, men dom klantade bort det med sina fjanttaffligt omarbetade låtar. Jag kan producera ge mej en chans att göra det bättre än den där smörjan. Fan. Skulle vilja sett bra LL på turne´ i sommar å inte jävelgessle.

Konungen sa...

Såg dom 95 då va de revival

Anonym sa...

Äääh. Superpretto band som trodde de var Sveriges Depeche Mode eller nåt. Gick inte hem hos mig, men alla har ju sin smak. Var inte LL med i schlagern i år förresten?

Anonym sa...

Förstår inte varför man använder uttryck som superpretto. Antingen gillar man det eller inte, ingen skall tala om vad jag gillar eller inte. Och nej det var inget påhopp på dej Elon, bara en reflektion i allmänhet. Fridens.