tisdag, augusti 28, 2007

Paranoid på ICA

Rykten på jobbet når mig att Linn träffat en Jesper, en ond fan.
Det är ju ganska trist.
Fast Monkan kallar mig Jesper ibland, det gör hon
Iallafall
Jag gör en Pi nu Elon o bloggar om min lycka.
Linn träffade denna Jesper på hans arbete innan de begav sig åt ICA till för att handla mat o hämta böcker. Med något paranoida steg intog de lokalen, men inte känner man nån på ICA så det är ju lugnt.
Bara Ann-Kristin Ö eller så iallafall. O inte Fredrik heller. O defenitivt inte Evelina Olén iallafall som under en härlig pinsam tystnad undrade vad Jesper skulle göra med kycklingen han hade i korgen.
Härligt. Efter ett par extra rundor inhandlades salt, man behöver salt o lite kaffe, två paket. Man vet aldrig när kaffet tar slut
Typ så
Edsbyn är för litet, men det skiter jag i.
Nu ska vi snart äta kycklingen.
Linn är bäst. Jag är nöjd
MVH/
Jesper

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har man funnit lyckan har man också funnit glädjen!
***

Anonym sa...

Jag förstår inte varför mitt namn nämns hela tiden här nu. ;o)

Anonym sa...

Ja du Eilon
Jag vet einte hellor
Jag e happy
o jag är med Linn o jag tycker att Linn är bäst i världen.
o snart klommer ingen o läsa denna blog
den dör kärleksdöden o de skiter jag i

MVH/Konungen

p.s Ät bajs

Anonym sa...

Bloggen kanske får ändra namn till "så fint det kan bli". Det är kul när det är roligt och jag är glad för din skull, Jonte!

Konungen sa...

hon e väldigt väldigt bra
de har jag tyckt länge
nu tycker ja de ännu mer

Anonym sa...

Klart att Linn är bäst! Och Elon. Det är ju i Edsbyn fjällorna finns. Flickorna i Göteborog är endera ängsligt trendiga, inflyttade lantisar eller så är de rejält urgöteborgskt volvoarbetande med uppkavlade ärmar.

Anonym sa...

Elon behöver litta proletärkyssar

Ollon-Holger sa...

Äh va fan ska det va så ska det va!