onsdag, augusti 29, 2007

Lars Leijonborg



Jag bär på en ständig känsla av att människan inte bara är dum utan även egoistisk och maktfullkomlig. O ja Allianssvinen förnekar sig inte. Leijonborg blir kickad som partiledare, detta för att inte ens de kretiner som röstar på honom har nån form av förtroende för honom, att de hellre vill ha hitler e en annan sak. Men ändå. Lars sitter kvar i regeringen, han har ju makt gubevars

Alliansen ter sig mer o mer som ett skämt, om det inte hade vart så obehagligt.

Revolution.

annars har jag hämtat min Strungebok o min Öijerbok, tror det är typ 15:e gången jag köper ny Öijer. Ser man till myten om honom är det en fin historia att jag tappar hans böcker hela tiden. Ser man det till att jag älskar böckerna e det ganska surt.

Minns när "Medan giftet verkar" kom. En litterär sensation. Trilogon är bland de svartaste o mest brännande jag läst.
Leve Bruno det enda Östergötland har gett av värde

Dagen ska he uppsala, jag ska tuta på studentajevvlar o så, fast mest ska jag va nöjd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska te uppsala nu
För övrigt är jag ganska lik Audrey Hepburn idag med tröjan jag har om huvudet mitt
Inte helt bra kanske

Sonny Bonnet sa...

http://www.subspace.se/page/grafik/bilder/video/Page-Fulhund.asf kolla in kanske den sämsta videon någonsin! Men fin bit...

Anonym sa...

Det verkar som kärleken har kommit till byn...
Härligt !

Ollon-Holger sa...

Musse ska ha Plusmeny när vi är i Upp Sala. Endast plusset förståss! Inget övrigt! Kommer du ihåg Sonny när vi åt å Blom-Olle satt bredvid och "cleaning out the system" drack earl grey?