fredag, augusti 31, 2007

Fredag, en spann av tid

Började desperat städa i morse. Hade jag ente mkt för.
Nu ska jag bara sitta av denna dagen

Tua av alla människor ringde för ett tag sen o pratade om Hunky Doryskivan. Har ente spelat den på fem år tror jag så sagt o gjort. Imorse njöt jag den. Det kan va en av de bästa skivorna nånsin. O nu finns den i remastrad, dvs ingan skillnad alls, version
Kan va smart o slänga litta veckopeng på det.

Det blir som en dikt om jag håller mig till fyra rader o sen hoppar lite.
Det är ganska bra. Idag kommer dessutom Manu Chaos nya skiva. Jag har skickat bud.
Till stora stan gävle, tror de kan finnas skivaffärer där, men man vet fan inte
Men jag hoppas det. Funderar på potatiskaka. Det är ganska gott

Funderar även på att ta över ICA o börja sälja mat istället för skit. Kunde ju va skoj
Nu ska jag en tur åt viveca till. Vi ska väga saker
Knappar o päron.

o inte blev de nån dikt
o inte är jag glad just nu heller

6 kommentarer:

Anonym sa...

Städa PÅ MORGONEN INNAN DU GÅR TILL JOBBET!?

ÅKA TILL GÄVLE?!?

Konungen sa...

Jo

Anonym sa...

Jo så är det Elon, förändringens vindar blåser kring J eller Winds of change som Scorpions säger.... Hahaha, snart kaffe. Snark.

Anonym sa...

Inte ä han då på nå jobb. Holiday sjunger de om a. "Let me take you faraway" Fräna Scorpions.

Anonym sa...

Innan jag gick till jobbet idag så lyssnade jag på musik högt samtidigt som jag tokdansade och spelade luftgitarr.
SISTA DAN PÅ IDIOTANSTALTEN!

Anonym sa...

innan jag gick till jobbet så var jag yr och ramlade in i div föremål och väggar. morgonen är min sömns mardröm.