fredag, augusti 17, 2007

Fekalium


7 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att man inte har ett efternamn som börjar på S. Då kunde man avla fram nån liten skrikhals som kunde få de där bokstäverna som initialer.

Anonym sa...

Det var sjuttsiken vad det bloggas idag! Jag har jobbat åtminstone nån timme av förmiddan, eftermiddan blir det lite kinkigare med. Borde kanske blogga lite.

Anonym sa...

Bert Arvid Jens Sandahl t.ex., fast det går ju inte.
Bemmy ska blogga för det har han inte gjort på länge!

Konungen sa...

Jag har ju för fan diskuterat moppeproblemet i ALFTA
Jag e less

Anonym sa...

*garvar bara*
Kom hit i september så drar vi in en lira. Sen rymmer vi till Skåne. Jag är också less.

Konungen sa...

jag tar med tamagotchi

Kuffen sa...

Jag är rädd för tamagotchis.
Jag kan börja blogga igen. Men det tänker jag inte göra. PILUTTA.