torsdag, juli 05, 2007

WOXSTOCK

JAJAMENSAN FEST I BYN
Imorgon frejda är det festival i Edsbyn. O det är inte raggare som kör bil, inte kristna LAN-människor. Nä. Det är en rockfestival.
O med en grym line-up.
Jag menar 12ooo pers i kommunen o vad ges?
Alkberg, Johansson o Höglund.
Det är tungt.
Sen att man som bonus får Pets kommandes från Edsbyn, denna pisselort i Universum som Jaques Werup skrev, fast inte om Edsbyn då ju, men ändå. PUNKT.
Jag fortsätter. Pets. Mkt bra pop.
Att Edsbyn detta Knutby i miniformat har så mkt bra musik är ganska toppen, o att det finns eldsjälar som orkar boka bra musik när de kristna vill ha Björn Rosenström är underbart.
Tack Sonny o Björn, jo alla här heter fan Björn. Jag menar Ingesson, eller Iversson, ja Björn.

Jag hade gärna sett Delacroix imorgon osså, o Bullegrim o Shoowroom Dummies, men kan man få allt? Tror inte de för i så fall hade Tua fölt med mig o fiskat nu, o det gör hon fan inte

Inga kommentarer: