söndag, juli 15, 2007

Sista Semesterdan, o vilken dag





























Vaknade med en klump av ångest i magen. sista dan. Micke ringde o bjöd ut mig på tur. Då skulle jag få gnälla. Tanken var att va hemma hyfsat tidigt o hem till JP o Karro o äta, Sorry, förlåt. Men jag hade inte vart ett vidare sällskap.
Men naturen var det för mig. KOLLA.
O dessutom varfågel orre tjäder nötkråka o massa annat
Imorgon är man tillbaka i Grottekvarnen, men det var en fin dag
Nu måste jag nog sova, kl e snart elva o man e slav.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vart är det ni fiskar? det ser lite ut som klövtjärn...

Anonym sa...

Det är Ljustjärn. Ser man ju direkt.

Anonym sa...

SANDSJÖN
enligt kartan iallafall
Halv tolv, jag leker jag har semester

Anonym sa...

Hoodiladdi hoodiladdi hoppsan vilken dag!