söndag, juli 29, 2007

Pers Mässa

Jag ska i protest mot bloggen som inte tar in inläggen särskriva mkt

igår var det fest i byn, jag var bjuden åt Danne o Lotta. trevliga människor, trädgårdsprat underbar mat.
Skulle hem tidigt o läsa Harry Potter, gick in en kort sväng, tre timmar, hos Erik o Joels föräldrar.
blev guidad i den mest underbara trädgård jag sett.
Liljor som doftade himmel, gångar så estetiska att man liksom ville bo där
på denna trädgård fanns Umos, SB AK Robin Per o massa andra grymt fina edsbybor. Ja dom finns, alla skjuter inte folk
Sen var det dags att pers mässa. Det var idolmarcus
Det var mörkt
det var mkt folk
Det var Viveca o Sven, det var Linnea, det var Eva som inte finns, det var Björn Iversen, det var Linn och det var Erica som inte ville följa med till Vulva.
Det var festligt vidrigt o mög
Typ som ett Hultsfred fast utan bra musik o knark
Sen begav man sig
Man nattvandrade lite med Anci
Idag spelar man Kung Kodum

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar ju ha vart en toppenkväll helt enkelt. Fridens.

Konungen sa...

jo du
de va en kväll de

Anonym sa...

Var är alla slippriga detaljer?
Jag vill ha en galet detaljerad beskrivning av kvällen.
Det har jag förtjänat.

;o)

Konungen sa...

DETALJER

Anonym sa...

Är det inte ditt jobb att vara snäll mot sjukskrivna tanter..?

Konungen sa...

Jo majorskan det är ju det
O jag tror jag håller de på telifonbasis just nu

Anonym sa...

Det här med Internet och privatliv...

Konungen sa...

Att finns ju inga detaljer

Anonym sa...

Jag har tröttnat på Kodum

Gov Andy > Kodum

Anonym sa...

Hallå? Idag är en ny bloggardag. Är åter på arbetet efter sem. å inte en käft här. Det blir nog drygt mot slutet av veckan speciellt med vissa spärrade internetsajter. Fridens.