onsdag, juli 25, 2007

Den obligatoriska gardenstatement




Jo snygga bilder blir det alltid. Skärpa o så.
Det går bra, Orlayan börjar ge upp. De fina ringblommorna från internet är lovely. Grodan trivs med krassen. Den vita o svarta vädden blir enorm, o tom Cosmeorna är fina.
Det är säkert fånigt att bry sig så mkt om sju kvm enkla blommor. Men det skiter jag. Det är det bästa jag vet o det är skitfint, tycker du inte dte tycker du fel
För övrigt hörde jag banjon ikväll på Pelles fyra unga fulla män med kollibojsarhattar fick mig att seriöst ta fram telefonen o kolla så att 112 funkade

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett dina blommor LIVE, dom va fina. jag har några jättefina blommor som jag inte vet vad det är, tänkte du ska tala om det för mej nån dag snart.

Konungen sa...

Ja hittar ente hem till dig o anonyma stalker. Du bor ju i förorten

Anonym sa...

jag ska guida till hem till mej, sen kan vi stalka varandra.

Anonym sa...

Varför syns inte GRODAN??

Anonym sa...

Jag ser grodan, den e rosa