lördag, juli 14, 2007

ALLIANSAHELVETET

Man sitter och lyssnar på radion. P4 hade en fin konsert med Hello Saferide. P4 har mkt bra för oss över 34.
Sen kommer nyheterna.
Man ska passa sig för dom, lyssnar man inte o läser noll tidningar kan man låtsas världen är ok.

Nyamko Sabuni Sveriges svar på National Front skall ge duktiga negrer bonus om de lär sig svenska snabbare. MEN HALLÅ!!!
Alla vill lära sig svenska, det är min erfarenhet av att ha jobbat en hel del med invandrare. Märkligt nog vill männsikor assimileras, outtalat säger kärringen att folk inte vill lära sig svenska. Jag hatar henne. Hon e läskig

Sen är det tyvärr så att alla inte kan lika snabbt. Små detaljer som analfabetism o posttraumatiska stressyndrom gör att de inte lär sig så snabbt.
Men nu har Nyamko klurat ut att vi kan muta di duktiga negrerna.
Cyniskt

Jag lever inte i Sverige ety Sverige som jag vill ha det finns inte. Jag lever i ett skämt, ett rejält dåligt sådant

Inga kommentarer: