onsdag, juni 13, 2007

Alla var där

Igår åkte jag med Gode Mor och Guiden på Byavandring i Homnebo, i Homnebo äger dessa borgare ett gods. Det var säkert 100 pers som hade mött upp för att vandra runt o kolla på fäbodar. Grymt vackert, men själva guiden, inte Anders då, som talade var inte så kul. Han berättade mest att man käörde med gengas under kriget o att man ibland fick punktering.
Sen fikade vi vid godset där lommen ylade. Det var tungt. Mkt bra

Ikväll kommer Den Lesbiska Ikonen och hennes make den grävande grävaren på besök till edsbyn. Jag ska visa allt, när det är klart efter en kvart kör dom vidare till Mora. Ska bli underbart att träffa Socialtjänstens ryggrad igen. Lämna ett fast jubb för att man hatar det är tung cred. Ikonen e tyffast.

Mona Sahlin var på tevin i morse. Jag hade på något vis förträngt hennes existens. Alternativen är så få för en vänstermänniska i dagens läge.

2 kommentarer:

Pibben sa...

"Mona Sahlin var på tevin i morse. Jag hade på något vis förträngt hennes existens. Alternativen är så få för en vänstermänniska i dagens läge."

Jag vill bara upprepa det du just sa.... Fridens.

Anonym sa...

Då skulle ni träffa hennes bror...
Man blir mörkrädd av den familjen.