måndag, maj 14, 2007

Schlager, kretiner och sinnesslöhet

Vilken helg. Bra. Tua kom, vi åt. Vi tog det lugnt. Schlagern var bra. Rätt låt vann. Enbart förståndshandikappade kretiner klagar på östdominansen. Menar festivalen har blivit bra. Sertab, Ruslana och årets höjdare Moldavien. Det är kvalite mina damer och herrar.
att resten av Europa inte gillar sinnesslöa idoiter som leker gay o spelar usel 70-talsrock är mer ett överbetyg åt Europa än ett minus i smaken.
The Ark kan mycket väl vara världens sämsta band. Kent och Slade och The Ark. Vi svenskar tror varje år att det mög vi skickar ska bli poppis, vi lär oss aldrig. Hade sverige vart ett spädbarn hade Sverige för länge sedan bränt ihjäl sig på en spis eftersoMS verige inget lär.

Reinfeldt ska till Bush, tror verkligen Bush bryr sig o tar klimatfrågan på större allvar efter det mötet.

Nu ska jag fan åt Hudik, o det ska bli toppen tycker jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mumsmåns hade fått fler poäng än the Ark, men jag hade inte känt samma värme i kroppen som jag gör när Olas halsband glimrar. Mumsmåns hade påmint om Turkiets bidrag, där de fina flickornas kläder var det enda som var bra.

Anonym sa...

Nån som kommer ihåg vad ukrainaren med stjärna på huvet hette? Jag känner att jag borde skaffa mig en ny idol.

Anonym sa...

Vi kommer aldrig att mötas när det gäller musiksmak. Och nu tänker jag bojkotta all schlager för resten av mitt liv. Endast kretiner gillar schlager så som den är nu.
Ha det bra i syd...

Pibben sa...

Inte fan är det bra. Jag röstade på Ukraina, men för tidigt visade sig. Jag är inte så imponerad av Arks låt och tycker hela spektaklet skall gjutas in i en Tjernobylsarkofag. Fridens.

Anonym sa...

Ronkfabriken i Illinois.

Hjortfot sa...

Oj oj. Snyggt är det när jag hinner kolla din blogg. Den är tuff och man ler galge.