fredag, maj 25, 2007

Lyotard

Fan här sitter man, fredag eftermiddag. Allt är stängt, men någon må ju rädda de sista själarna innan helgen.
Spelar Wendy Mcneill och det är ju ganska bra.
Lång vecka trots den började i tisdags full av ändlösa nätters funderingar om vad som är rätt och vad som är fel.
O inte fan vet jag. Vad är samhällsnytta och vad är bara rejält fel.

Ska gå runt fyra, då lär själarna få vänta efter det.
Ska på ICA, fucking skitica, o glo på folk. Språkas lite kanske.
För varje hundring man handlar för får man en byalott, man kan vinna varor för 1000 kr.
Sen ska jag hem, laga mat, se på "Vill du se min vackra navel" som jag fick av min bror.
En i mitt minne fantastisk dansk film om ungdomar som är på tältläger i exotiska sverige.
Jag har den senaste Ian Rankin som grädde på päramoset.

Men mest är jag lite sorgsen. O lite sömnig.
Varför kan det inte bara dyka upp världens snyggaste smartaste tjej som liksom bara ser mig när jag går hem.

Fast oddsen för det är ju ganska deppiga i typ Stokkolm så att det skulle hända i byn tar jag som lika troligt som att jag har 13 på tipset i helgen, o int har jag tippat ens.

Tua åker till turkiet imorgon, skitatrist. Fast hon kommer hem.

Semestern är bokad o klar.
Dan innan midsommar drar man åt göteborg där det ska skådas med elon. söndag skåne, måndag kommer tuisen, en vecka där, sen stokkolm två dar sen woxstock med tua, sen vetefan

2 kommentarer:

Anonym sa...

20 vackra damer finns det ju i Edsbyn.

Anonym sa...

ca 7 fula damer ...