torsdag, maj 31, 2007

Att vara vuxen



Att vara vuxen är bra.
Man får ha sex, man får dock inget sex, men det är en annan historia.
Man får röka cig, ja inte i Hitleråker då, men ändå.
Man får knarka.
Man får supa.
Man får LÖN
Ingen veckopeng.

Men det största med att va vuxen är att man kan, som idag en torsdag, bege sig till affären o handla godis för 100 spänn. 100 KR. Fatta blytungt. Om tua köper för 25 kr blir jag sur. Men det är ju MINA PENGAR. Min LÖN.
MITT GOOOOOOOOOODIS
Köpte läsk å.
O det bästaste av allt, när jag svullat i mig det, då kan jag köpa nytt, när jag vill. Eller ja fram till åtta då, då stänger stalinbutikerna här.

Där ser ni skitungar. Det blir bättre när man blir stor. Ät ni ert lilla fjuttiga lördagsgodis. ja ska gå o röka.
TVÅ CIG, samtidigt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fint med gelehallon, men de innehåller svin. Inge mysigt. På ICA "the place to be in byn" står det utförligt vad allt godis innehåller. Gula, sockriga läppar innehåller däremot inga svinpartiklar, men de är lika vackra som hallonen.

Anonym sa...

Gula sockriga läppar måste vara läppar tillhörande en rökare som just ätit gelehallon eller? Just kidding. Jag varierar mej med ett Ha re.

Anonym sa...

Fridens.

Anonym sa...

Heve it.

Anonym sa...

Fast jag menar ju "Have it".