tisdag, april 10, 2007

Påsk

Jag som hatar storhelger har haft en hyfsad påsk. Stureson på fredan, påskalunch på lördan med tillhörande fotboll. O i år ser det bra ut. Ett-ett borta mot di fule från väst måste sägas vara bra.

Men mest har jag saknat tuisen och vart rastlös. Rastlösheten skrämmer mig, den brukar va ett tydligt tecken på att saker är fel. Jag orkar inte städa, inte laga mat inte läsa. Knappt vattna blommorna. Sova är knappt ett alternativ, ligger mest med surrande huvud o kollar på taket, o taket är ganska tråkigt, men det är klart kollade jag bårderna skulle jag väl bryta samman.
Behöver bryta negativa spiraler, ety så här dåligt vill jag inte må. o inte hjälper det att det är fucking snö ute heller

5 kommentarer:

Bemparn sa...

Det är ju inte kul när det inte är roligt. En sak som INTE är rolig är till exempel Uppsala. Den stan var till min överraskning ett sunkigt skrälle till stad som inte ser mycket ut för världen. Men där finns åtminstone kristna hiphopare och det är ju alltid nåt.

Konungen sa...

har lyckats undvika uppsala
stationen e ful
folk som går av där är ful

Kuffen sa...

Bemmys försök att visa att det alltid finns värre saker har nog lyckats. Uppsala har jag också fått extremt dåliga vibbar av. "Studera eller dö", lyder den stans budskap till mig.

P. sa...

så, nu slipper dina vänner läsa om mitt elände. jag abdikerar.

Konungen sa...

Pi. Jag vill inte det. Jag vill läsa dina texter.