torsdag, april 19, 2007

Orangina

Jag vill att livet ska vara som i mästerverket Svart Katt Vit Katt.
Det ska gå fort. Det ska va Tarif De Hajduk som spelar oavbrutet i ett ständigt ökande tempo.
Det ska vara Orangina.
Filmen må vara lite som Åsa-Nisse i krig, men vilken romantisk saga.
Jag vill köpa Orangina till en vacker dam, det vill jag göra oavbrutet. Jag vill sitta i en by på landet, Check, och uppleva den totala kärleken.

Annars kan jag berätta för alla intresserade att det verkar skita sig med basilikan. en ynka grön tråd har visat sig, för atts edan raskt dö.
Mina lyxpelargoner från england vägrar gro.
Allt annat växer dock som det ska.
Bästaste tiden på året när det växer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Basilika är gött som kräm !

Anonym sa...

å kräm som ä sanne gött?

Konungen sa...

svenska efterfrågas i kommentarerna
är dock inget krav