torsdag, april 26, 2007

AIDS-SEX

Jag var på möte här för leden.
Det var mopedproblemet som var i fokus.
Men AIDS-SEXET då???
Det är massa AIDS-SEX som pågår.
Min lösning är INFORMATION.
En folder i fyrfärg som uttrycker det vi alla vet.
SEX GER AIDS
Särskilt på gymnasiet.
Vi behöver kunna tvångstesta folk med promiskuöst leverne.
AIDS-SEX är här för att stanna.
Ofta är det folk med trimmade mopeder som sysslar med AIDS-SEX.
Sen blir det knark. Det vet man ju att om man redan har aids kan man lika gott knarka.
STOPPA AIDS-SEXET

Annars var det tretton grader klockan sex (ja det går igen) i morse. En ladusvala siktades igår. Ett möte öppnades. en höna omtalades.
Folk här uppe sysslar inte bara med AIDS-SEX, glöm inte att det är en minoritet. Andra sysslar med höns.

6 kommentarer:

Pibben sa...

Hur kom det där med AIDS-SEXET upp? På ett möte eller?
Fridens.

Pibben sa...

Har öppnat upp min blogg igen. Mest för att kunna kommentera med mitt alias.
Fridens.

Konungen sa...

Fantastiskt jue
AIDS-SEX är ständigt aktuellt här i byn

Anonym sa...

ja det där med AIDS-SEX har man ju sysslat mycket med i sin ungdom, likaså att trimma mopeden, snabbast vinner alltid!

Anonym sa...

AIDS-SEX har jag själv praktiserat sen jag var småpöjk. Jag är den mest infekterade pojken i byn. den stoltheten kan ingen tära ner. ingen!

Anonym sa...

AIDS-SEX får mig att tänka på Papi Raul och hans tjat om "knarkträsket".