torsdag, mars 08, 2007

Långsamt gift i bestens buk

Igår var det Men In Trees på tevin. Till min stigande fasa noterade jag att jag zappade över till Bandyn för mycket. Till slut såg jag bara bandy. 2-2målet var snyggt. Man kunde med lite god vilja se bollen.
Det här är väldigt skrämmande.

Sen när det var dags för Top Model somnade jag sött. Här är regn o dimma. Imorgon ska jag inta gävle. Där ska jag visa var skåpet ska stå. tar med en Hälsingeskänk som exempel.

Det är internationella kvinnodagen, Leve Zetkin. leve krosandet av patriarkatet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig som ska till gävle, fredagar är för övrigt enda arbetsdagen jag slipper denna gråa, trista och uppblåsta stad..

Anonym sa...

Jag gillade Gävle första gången jag var där
Andra gången var jag mer tveksam
De tre senaste har jag velat vomera samt trepanera

Kuffen sa...

Jag säger ju det. Gävle är Norrlands Norrköping.