torsdag, mars 01, 2007

Ginza



Jag handlar med glädje ibland på Ginza. Detta för att här inte finns affärer. Idag när jag vallat hem dottern fann jag God morgon alla barn i brevlådan. Det är enormt. Jag såg första avsnittet när jag var hos folk med tevi, men missade resten. Det första avsnittet är det bästa jag sett på tevin sen Hammarkullens första avsnitt.
På söndag ska jag njuta av denna glädje. en lädje som enbart materiella saker kan ge.
Dessutom fick jag Marcus berghs nya, antagligen fantastiska skiva.

O mor har sett Trastesingeln i bokhyllan där hemma Sonny. Den är snart din. Så oroa dig inte för baktakt. BAKÅTSTRÄVARE

6 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon alla barn är förbanne mig det finaste jag sett på Televisionen sen Hedebyborna, goddammnit!

Sonny Bonnet sa...

Mer skogspunk åt folket!

Konungen sa...

tacka vet jag problem
Skånepunk

Stelly sa...

elelr hur!! visst är det fantastiskt. det bästa jag sett på länge, kanske det bästa svenska ever.

du förresten, kan inte du ta bort sidan med mina dikter och skit? den kommer upp när man googlar. and I don't want it there no more.

please?

puss

Anonym sa...

Den sidan ska juva borta
O de e fina dikter, ska kolla igen

Konungen sa...

Att går ente
Ska testa lite senare
Under fikat
På emelies dator
Den här borde skjutas