onsdag, februari 14, 2007

Valentin, ful o inte fin



Jag har fått typ 12 kort idag. fattar inte hur brevbäraren hunnit lämna dom redan, men det är ju bra.


Skagget fyller år. Det är bra.


Jag vill inte frysa mer, det är dåligt att frysa. Man går omkring o huttrar oavbrutet. Det suger.

Mest av allt längtar jag efter våren, att köpa krukor o jord o fröer.


Avskaffa Alla hjärtans dag. Det är en produkt för di fula- dom jag hatar.
O jag är fortfarande nåt så inihelvitte less. Har ingen lust. Förstår björnarna som sover bort möget.

7 kommentarer:

Kuffen sa...

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder."
*kräks*

Anonym sa...

envisas man med att enbart bära huva då blir man sjuk sörrö...

Anonym sa...

Jag har fått tre kort på datorn. Av tre tjejer. Och gelehallon av en 80-åring. Va - en kvinna i sina bästa år?! Ska det vara så här.
Avskaffa skiten. Eller ge mig mer...

Anonym sa...

Fast jag heter Morey. Men är osams med mitt tangentbord.

Konungen sa...

Jag väntar på min MFF-mössa
Alla andra mössor e fjolliga

Anonym sa...

du kanske kan få låna en leksandsmössa av mannen i gummistövlar?

Anonym sa...

Vad synd att att jag inte tog en sådan då när vi rensade ut i Bergs( gummistövelmannens barndomshem o även mitt). Där fanns ju en sån o då skulle både stövelmannen o Johannes ha en varsin...