måndag, februari 19, 2007

Hitlers drömkök


4 kommentarer:

Anonym sa...

Undras just hur Adolf var i köket... Kanske han kunde göra smarriga Apfelstrudeln eller Kaiserschmarrn...

Anonym sa...

Somliga kan någon gång ha blivit djupt sårad av att få höra saker som: "Du har gula tänder". Jag har idag fått följande kommentar: "Har du varit hos tandläkaren? Du har nåt som lyser orange(t) där". Det orange(a) var min hörntand. Den som sa´t var, Johannes Malmberg.

Anonym sa...

Och kan någon hjälpa mig med det svenska språket?

Anonym sa...

Det var ju SOLEN som reflekterade i lampan som gav en retroreflektion rakt mot din VACKRA tand
För övrigt är du vackrast i norrland
O smartast o svenskan är perfekt
Dessutom har jag aldrig sagt detta, det var så rökigt så jag förstod inte o jag äter inte toblerone
o jag tar en time-out