tisdag, februari 20, 2007

Dags att sjunga sånger.






På måndag fyller Eda år.
Nu vet ni det.
Anneli fyller inte år, men bilden är så fin. Den visar min potential som fotograf



Igår när jag kom hem från det som jag kallar mitt arbete, ser det egentligen mer som en hushållerskeroll hos Moliere. Ni vet hon som håller ihop scenerna. På den tiden var någon tvungen att stanna kvar från förra scenen annars var det inte äkta dramatik, därav husan. ety det är det jag är här. Nån lekpappa för kretiner.

Det var ju bara att börja garva och starta förändringen. Nu ska det bli kul att jubba. Inga elräkningar mer.
Jag säger nej.



Njut istället av Blomsterunge och deras analyser av Stairway to heaven och deras FANTASTISKA Dom Knarkar

O då kan jag bara säga att Ulla-Marie är ett geni, ett vackert geni med outsägligt god smak som gör mina dagar till en fest.

LEVE UMOS



6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så insiktsfull, Johannes.

Konungen sa...

ja fotar lappen

Anonym sa...

Utsökta bilder på min ära!
Framförallt på den mörka tanten med stora näsan.

Anonym sa...

Men du
Näsan är ju inte så stor ju
det är en missuppfattning

Anonym sa...

Stora näsor på kvinnor är bäst! Jag säger bara Cate Bla ... vågar inte stava, men ni vet öcken ja mener.

Kuffen sa...

Hehe, du är ju nästan lika bra fotograf som jag. Men bara nästan.