måndag, januari 08, 2007

Ja jag härmar andras listor. Tom en så här lång

35 frågor om 2006 att harva sig igenom

1. Gjorde du något 2006 som du aldrig gjort förut?
Nej

2. Höll du några nyårslöften? Kommer du att ha några nya för nästa år?
Nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar under 2006?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Nej

6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
En nytvättad skjorta och en flickvän

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas, och varför?
1 september. Första dan på jubbet o första LVMet på fem år

8. Vad var din största framgång 2006?
Jag fick upp ett sommarljus som till slut blev en gigantisk buske

9. Största misstaget?
5000 pickadollor till en klient som inte skulle ha dom

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Kiwiallergin va tyff

11. Bästa köpet?
Tevin

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Flytten

13. Gjorde nånting dig riktigt glad?
En sommardag i stokkolm med tua som var helt fantastisk

14. Vilka sånger/band kommer alltid att påminna dig om år 2006?
De blir vi ändå med BAO. Temple Of Love BWO.

15. Var du gladare eller ledsnare 2006 jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Hånglat

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Rökt

18. Hur tillbringade du jul?
Mor o far med bror

19. Hur många one night stands?
Så klart inga

20 Favoritprogram på TV?
Böglobbyn

21. Hatar du nån nu som du inte hatade i början av året?
Nej Hat är en konstant känsla

22. Bästa boken du läste under året?
Det öde Landet

23. Största musikaliska upptäckten?
Kultiration

24. Nåt du önskade dig och fick?
Jobbet i edsbyn.

25. Nåt du önskade dig men inte fick?
En tjej

26. Årets bästa film?
Nej

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
Lekte med Eda

28. Finns det nånting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Jo

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
I stort sett menlös

30. Vad fick dig att må bra?
Trädgården. Edsbyn.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nelly Furtado

32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Sverigedemokraterna

33. Vem saknade du?
Pia

34. De bästa nya människorna du träffade?
Folket i byn.

35. En värdefull läxa du har lärt dig i år?
Nej. Sånt biter inte på mig

13 kommentarer:

Kuffen sa...

"Hat är en konstant känsla" känns som om man skulle kunna citera lite här och var.

Tänkte nog att du som är en lika stor listsucker som jag skulle nappa på den här...

Anonym sa...

Nelly Furtado? Jag kan ta tillbaka löftet med moppningen..

Richard sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Richard sa...

Låter som ett roligt år.
Vi sågs på ett tåg för väldigt många år sen. Och hos dina föräldrar för många år sedan, men än färre än på tåget, tror jag.

Det är allt jag minns om den saken. Ha ett fint 2007. hälsa föräldrarna. det var inte igår.

Anonym sa...

Riche=Kristoffer?
Tror det är så
Anna-Karin. Moppen är viktig, jag byter till Tuva Novotny

Richard sa...

Nej, Richard. Kristoffer var en annan ung man. antar jag

Richard sa...

kommer ihåg jag sov på en fruktansvärd madrass hos dina föräldrar. jag tog aldrig på allvar, när alla sa den var omöjlig att sova på. dagen efter insåg jag allvaret.

Kuffen sa...

Jag minns inte att den där madrassen var så fruktansvärd...?

Richard sa...

jag minns inte vad dom kallade den. dom hade flera madrasser. jag fick den roligaste. det var en del folk, så dom andra madrasserna tog slut.

Anonym sa...

hahahaha, sånt biter inte på mig! hahahhahaa o precis Nelly! hahahhaa men hon är ju söt!
gott nytt
puss H.

Konungen sa...

Stasimadrassen
Den östtyska glädjen
Ja NU VET JAG vem du är

Anonym sa...

Nelly Furtado, minsann! (Jag är syster med AK)

Konungen sa...

JA HAR JU BYTT JU
Nelly blev ledsen, men så är att